وقتی پای زغال به تلویزیون باز می شود!

حضور علی دژکانی در برنامه پایش

حضور علی دژکانی در برنامه پایش


وقتی پای زغال به تلویزیون باز می شود!

موسس و مدیر تولید هولدینگ تهران برتر، ۲۲ آبان ماه در برنامه پایش حضور پیدا کرد و از تجربه ۵ ساله خود در این صنعت گفت. صنعتی که توانسته با تلاش های او و همکارانش در سالیان گذشته،علاوه بر تامین نیازهای داخلی، صادرات را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

علی دژکانی، موسس هولدینگ تهران برتر در جریان این برنامه از تجربیات خود گفت. تجربیاتی که باعث شده او را از مشاغل آزاد در سال ۹۲، به کارآفرین برتر سال ۹۶ در همایش یکصد برند برتر ایرانی مبدل کند.

وی در این باره گفت: مجموعه فعالیت های اقتصادی این مجموعه از سال ۹۲ و با آورده ای بالغ بر ۲۵ میلیون تومان آغاز شد و امروز ارزش افزوده فراوانی را به ارمغان آورده است.

دژکانی آشنایی خود را با این صنعت به واسطه تبلیغات دانست و افزود: آغاز آشنایی ما با این کسب و کار به تبلیغات دست اندرکاران این صنعت باز می گردد. این آشنایی با مشاوره متخصصین این حوزه و کسب اطلاعات در زمینه راه اندازی کارگاه نهایتا منجر به آغاز فعالیت گروه صنعتی تهران برتر شد.

موسس و مدیر تولید این مجموعه دلیل اقبال این کسب و کار در قیاس با دیگر زمینه های فعالیت را در مزیت هایی همچون عدم نیاز به آورده کلان و سرمایه گذاری سنگین، مواد اولیه ارزان، بازدهی و سود بالا، بازار عرضه و تقاضای گسترده و امکان صادرات و ارزآوری دانست.

وی با بیان این نکته که بازار کسب و کار زغال فشرده تا اشباع شدن فاصله بسیاری دارد خاطرنشان کرد: صنعت زغال فشرده در شش ماه گذشته با آمار واردات ۲ میلیون دلاری رو به رو بوده است. مبلغی که می توان با صرف هزینه آن ۳۰۰ کارگاه تولیدی راه انداخته و برای ۱۵۰۰ نفر کارآفرینی ایجاد کرد.

مهندس دژکانی به خرید تضمینی زغال های فشرده با کیفیت از سوی مجموعه تهران برتر اشاره کرد و اذعان داشت: زغال فشرده باکیفیت ایران با توجه به بازارتقاضای گسترده در داخل و همچنین نیاز کشورهای منطقه همچون ترکیه، عراق، پاکستان، ترکمنستان، آذربایجان و… به هیچ عنوان رکود نداشته و سودآوری تضمین شده ای دارد.

دژکانی افزود: دلیل اصلی اقبال کشورهای منطقه به زغال فشرده ایرانی، مساله مواد اولیه مرغوب و در دسترس است که ایران را به عنوان تولیدکننده اصلی این محصول در منطقه مبدل کرده است.

در پایان این مصاحبه، علی دژکانی به آمادگی خود برای راهنمایی و مساعدت جهت راه اندازی کارگاه های تولید زغال فشرده در کشور اشاره کردند.

برنامه پایش ۲۲ آبان ماه ۹۷ با موضوع کسب و کار زغال فشرده، تنها به معرفی اجمالی این کسب و کار پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره رایگان با کارشناسان تهران برتر می توانید به سایت www.mrzoghal.ir  مراجعه نمایید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *