دستگاه زغال ساز

برای تهیه و تولید زغال با کیفیت بالا استفاده از مواد اولیه درجه یک به تنهایی کافی نمی باشد بلکه خط تولیدی که محصولات مارا تولید می نماید در راستای تحقق کیفیت محصول نهایی اهمیت ویژه ای دارد.

پیشنهادی که ما به صنعتگران عزیزی که قصد راه اندازی زغال سازی را دارند استفاده از دستگاهی است که با کارکرد با طول عمر بالا حد اقل خرابی و حداکثر تولید را همراه دارد می باشد.

انواع دستگاه زغال ساز

به  لطف خداوند منان، یاری و تلاش بی وقفه اعضای گروه، هم اکنون مفتخریم که در کشور عزیزمان ایران توانسته ایم بستری مناسب را فراهم آوریم تا بدون نیازمندی به کشورهای دیگر توانایی تولید ، توسعه و راه اندازی انواع دستگاه زغال ساز را در داشته باشیم.از مجموعه توانایی ها در ساخت دستگاه های تولیدی می توان به دستگاه زغال ساز چینی ، دستگاه زغال ساز توپی، دستگاه زغال ساز سنتی و صنعتی برای تولید زغال لیمو و سایر گونه ها اشاره کرد.

لازم به ذکر است در راستای بهبود فرایند فروش و افزایش رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان عزیزی که مستر زغال را برای تامین تجهیزات راه اندازی تولید زغال و خرید دستگاه زغال ساز انتخاب می کنند، این گروه تمامی تجهیزات را با شرایط خاص پس از فروش عرضه می نماید. از این رو با کمک خدمات پس از فروش ویژه مستر زغال هیچ گونه نگرانی بابت ایجاد نقص، خرابی، تامین قطعات و به طور کلی تمامی مشکلات احتمالی نخواهید داشت.

اکنون در زیربه چند نمونه از دستگاه های موجود در سبد محصولات مستر زغال با توجه به ظرفیت های تولید صنعتی یا سنتی اشاره خواهیم کرد

دستگاه زغال ساز مستر زغال

مستر زغال با سابقه چندین ساله در زمینه تولید ، طراحی و عرضه انواع دستگاه های زغال ساز هم اکنون آماده همکاری با شما عزیزان برای احداث واحد صنعتی تولید انواع زغال باکیفیت می باشد.

مستر زغال با برنامه ریزی صحیح و ارائه خدمات متمایز اولین و برترین تولید کننده دستگاه زغال ساز در کشور عزیزمان ایران است. دستگاه هایی که می توان به جرات لقب بهتر و با کیفیت تر از نمونه های خارجی را به آنها داد. تنها کافیست با یکبار سرمایه گذاری در این صنعت و خرید دستگاه های مستر زغال وارد عرصه تولید زغال فشرده شده و با استفاده از مزیت رقابتی این دستگاه ها در راندمان تولید و استهلاک پایین، سودآوری را در بازه زمانی اندک تجربه کنید.

چرا دستگاه زغال ساز مستر زغال

گروه ما با بررسی اصول کلی در طراحی دستگاه زغال ساز و یافتن نقاط ضعف این گونه محصولات، تمامی ایرادات و مشکلات فنی موجود را برطرف نموده و در نهایت توانسته کالایی را روانه بازار نماید که از همه لحاظ یک محصول بی نقص و با کیفیت برای راه اندازی خط تولید زغال محسوب گردد.

برند مستر زغال به پشتوانه سال ها تجربه در امور مشاوره، راه اندازی، تجهیز و پشتیبانی انواع خطوط تولید صنعتی زغال، ابداع جدید‌ترین ماشین‌آلات و بهره گیری از دانش فنی روز دنیا، فعالیت خود را از سال ۹۳  آغاز کرده است.